ShoutMix chat widget

Nuffnang Status

:: Meh join meh ::

Sabtu, 28 Ogos 2010

Alhamdulillah

Assalamualaikum..

Sorry to my follower bab da lame tak update blog...

Takde ape crite yang best pon berlaku kebelakangan ni...

Tapi malam ni nak share satu story...

tajuk die "HAPPY BIRTHDAY MY LOVELY FRIEND"












Nama die HAZIQ YAACOB aka GIGI aka MAGGIE aka SILAU n the lattest TORCHLIGHT...

Umur die 19 tahun (1 jam yang lepas)

Tinggal kat KAMPUNG SUNGAI MERAB LUAR...

Status die tak sure..

Ni la saat yang aku tunggu-tunggu iaitu birthday sahabat aku yang aku sangatttt sayang..

Masa part 1, aku tak serapat macam part 2 n part 3.. Kenal die pon tak..

Sombong kot mase tuhh.. (Mungkin la)

Part 2, kite da jadi macam adik beradik da..

Part 3, da lebey dari adik beradik..

Part 4, 5, 6 tak taw lagi.. Tapi tak nak yang buruk berlaku antara kita..

Aku write blog pon bab nak ucap HAPPY BIRTHDAY AZIQ...

Kalau ade terkasar bahase, tersakit haty, terluke kan hati ko, termeluatkan ko.. dan sewaktu dengannyer aku mintak maaf sangat2..

Memang aku manusia biase yang jahil dan tak lari dari melakukan kesilapan dan kesalahan..

Thanks a lot bab sudi jadi kawan aku walaupon aku tak reti nak jage hati membe.. my bad =((

Thanks a lot ziq <3

Mungkin aku bukan orang pertama yang ucapkan tapi i want u to know that u are T.F.P.I.M.H...

I LOVE YOU SO MUCH babe..

Kalau umur panjang, still dianggap kawan kita celebrate birthday ko di Part 5 nnty..


Salam dari sahabatmu : ikmal sharizan.. ^_^"

3 ulasan:

dekyah berkata...

sgt sweeet ! ;D

epy bsday juga !

hahhaha.
da byk kali aku wish kt dye.

Haziq Yaacob berkata...

thanks mal..
tp sumpah segan doe bile org tulis something psl aku..haha

sorry2..salah silap aku selama ni..bukan dgn kau je..dgn korang sekali..yg suka sangat gelak-guling, gelak-meleleh2 air mata dan seantero jenis lawak..

aku tau aku bkn jenis yg fun sgt..im still learning how to be like most of u guys! gimme time y0..!

Thank you so much sbb sudi jadik adik-beradik dan kawan2 aku!

thanks!

terima kasih atas segala-galanya!

iksharizan berkata...

eeeiiiii...

nak nangis.. ='(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails