ShoutMix chat widget

Nuffnang Status

:: Meh join meh ::

Khamis, 19 Ogos 2010

Sayu

Rindu Mak..

Rindu Ayah..

Hari ni tak seindah hari biasa la..

Sakit kepala menjadi-jadi la plak.. Kadang-kadang nak jerit tapi taknak orang disekeliling risau..

Tambahan masalah yang menimpa aku.. Telefon berbunyi dan terdengar suara wanita yang mengatakan bahawa KUNCI MOTOR terjatuh dalam lubang najis..

Hurmmmmm, tersentap juga tapi "DAH JADI NAK CAKAP APA LAGI" nak marah pon tak guna kan..

Dia kengkawan aku.. Tak pela kan.. Tak sengaje tu ^_^"

Dengan perasaan berat hati nak mengabarkan berita ni kat MAK aku..

Tapi aku beranikan jugak..

Anggapan aku salah, mak aku tak marah.. Tapi tergelak ade la..

IKMAL : Mak, kunci motor termasuk lam lubang najis..
MAK : Hahahahaha, apo plak kat situ plak..? Takdo kek tompek lain ke dio nak jatuh..

Kelakar lahh...










Nama : Rusni Binti Ma'arof
Umur : 54 tahun
Tarikh Lahir : 24/04/1956
Hobi : Masak, mengemas & Jaga cucu

Selepas telefon, tetibe teringat kat Mak.. Tersentuh gak hati ni..

Sayang mak.. Mauhh.. muahhh.. muahh <3<3<3

2 ulasan:

dayah berkata...

sabar ye emal.
rindu mak saya juga ;(

iksharizan berkata...

sape tak sayang makkan? =))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails