ShoutMix chat widget

Nuffnang Status

:: Meh join meh ::

Isnin, 24 Januari 2011

Luahan hati

Assalamualaikum..

Lama dah tak update blog, takde yang menarik pon nak ditulis kalau nak update pon..
Hum, tah la.. tibe-tibe malam ni rase nak update plak (Isnin, 21/1, 8.27p.m)..

Hati rase sedih jer la, kenape pon tak taw lah :'(

Rase sebab teringat suatu peristiwa paling pahit yang penah aku tempuh selame aku hidup 20 tahun ni..

hum, memang susah nak selesaikan masalah yang kite rase masalah paling besar dalam hidup kite.. Apetah lagi kalau nak lupekan.. Aku ingat lagi tarikh, mase, hari dan tempat berlaku masalah ni..

Alhamdulillah, rase masalah yang selame ni yang membuatkan aku DOWN LIKE HELL, aku da bole handle da.. Walaupun masalah tu kadang-kadang bermain dalam kepale otak aku ni.. kadang-kadang sempat jugak menitiskan airmate kalau teringat masalah ni..

Aku adalah seorang yang mudah sayang kat orang.. Mungkin cara layanan die yang buat aku sayang sangat kat die..

Sayang aku bukan sayang yang untuk dipermainkan..

Walaupun dipermainkan, sayang aku tetap kekal abadi :'(

AKU SAYANG KAWAN-KAWAN AKU <3
THANKS : HAZIQ
SOLEH

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails