ShoutMix chat widget

Nuffnang Status

:: Meh join meh ::

Isnin, 14 Februari 2011

Panas oh Panas

Assalamualaikum.

Cadang nak balik ke rumah kedua aku hari ni iaitu di Melaka. Disebabkan cuaca yang teramat panas, aku da macam malas nak balik.

Mak aku marah tak balik sebab esok kelas bermula pukul 8.30 a.m. Mak aku suruh balik Melake lepas solat subuh.

Jam sekarang menunjukkan pukul 1.ooa.m. Semalam tido pukul 5.00a.m dan bangun pukul 9.30 a.m. Bayangkan betapa mengantuknye mata aku esok. dah la kelas mula-mula kelas yang BOSAN. Kelas LAW bersama erti kelas masa untuk tidur.

hahahah, you all'z doakan aku selamat sampai ke Melaka esok ya.. Goodnyte..ZzZzZzZ.....

DI WRITTEN OLEH :

6 ulasan:

c.a.p.i.k berkata...

moga selamat smpai..huhu.

iksharizan berkata...

capik : hey2, thanks :)

Rezz Fukumoto berkata...

time panas2 ni harus bwk air mineral g kelas...huk3

iksharizan berkata...

rezz : haah, seyes tekak salu je kering ;(

KD berkata...

tamo malas malas.
class law tu best! ;)
imal,saya tag awak.kalau tak buat saya merajuk.hehe.
http://sheislikearainbowtohim.blogspot.com/2011/02/25-facts-about-me.html

iksharizan berkata...

hu2, ok2.. t saye buat k.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails