ShoutMix chat widget

Nuffnang Status

:: Meh join meh ::

Rabu, 11 Mei 2011

::Jarang-jarang Dapat::

Assalamualaikum..

Hye readers.. :) sorry.. lame da tak update blog.. takde cite menarik pun..he3 :D

Sekarang tengah cuti semester, tapi cuti semester agak mengecewekan sebab pendek sangat harinye.. Kalau lame, da bole da seeking for job..
Kalau 3 minggu je, sape nak ambil jadi employeekan?

Cuti semester ni, routine aku seakan-akan same je tiap-tiap hari.. Tugasan pagi hantar budak pegi sekolah.. Then, sambung tidur.. Jem
put budak sekolah.. Tu je la tiap-tiap hari..

Hari ni macam best jugak.. sebab ::

1- Aku, anak-anak buah, mak, ayah dan adik-beradik aku main "batu seremban" (permainan traditional) same-same.. Agak lame gak main, juara die adalah AYAH aku..

2- Petang sikit, aktiviti basuh kereta secara bergotong-royong.. Sambil main siram-siram air.. Semua yang lalu, semua tegur..

Best ade family macam ni.. Sayang family aku <3 :tHAnKS:

DIWRITTEN OLEH:

2 ulasan:

Rawkzell berkata...

yo . takde wat ape . jom terjah blog . bagi idea nak terjah blog sape . huhu

iksharizan berkata...

hum, tah la JER.. ko la bg idea.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails